Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

Vicky Christina Barcelona




Πριν ξεκινήσω το δικό μου παραμύθι, θα σας πω τη γνώμη μου για το παραμύθι ενός άλλου κύριου, κοντούλη με γυαλάκια, το οποίο είδα σήμερα στο cinema. Κατ' αρχήν έχω να δηλώσω πως δεν έτρεφα καμία εκτίμηση στον Woody Allen. Δεν είμαι και τρελά σινεφίλ και η μόνη ταινία του που έτυχε να δω (το "Celebrities") δεν μου άρεσε καθόλου. Επίσης δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η Penelope Cruz, κυρίως από άποψη εμφάνισης. Παρ' όλα αυτά αποφάσισα να πάω να δω το "Vicky Christina Barcelona" που σκηνοθετεί ο πρώτος και παίζει η δεύτερη. Είναι μακράν η καλύτερη ταινία που έχω δει τον τελευταίο καιρό. Ειλικρινά μου άρεσε πάρα πολύ. Η επιλογή των ηθοποιών δεν μπορούσε να είναι καλύτερη, η φωτογραφία τέλεια, τα πλάνα της Βαρκελώνης μοναδικά, η μουσική πολύ πολύ γλυκιά και ταιριαστή. Αυτό που έχει σημασία κατά τη γνώμη μου δεν είναι τόσο το σενάριο αλλά η σκιαγράφηση των χαρακτήρων και οι επιλογές τους. Η Vicky και η Christina εξ' Αμερικής πάνε διακοπές στη Βαρκελώνη. Η Vicky είναι αρραβωνιασμένη με έναν ξενέρωτο Αμερικάνο (πολύ ξενέρωτο όμως) και δεν είναι και πολύ φαν των συναισθηματικών σκαμπανεβασμάτων, προτιμάει τα ήσυχα και σίγουρα πράγματα. Η Christina από την άλλη μου θύμιζε λίγο παιδάκι, δεν ξέρει τι θέλει, λίγο καλλιτέχνης, λίγο ψάχνεται και ερωτεύεται τρελούς παρανοϊκούς τύπους όπως λέει η Vicky (να δείτε που η Christina είναι Ζυγός). Όταν λοιπόν τους την πέφτει ο θεός Juan-Antonio-μποέμ Καταλανός καλλιτέχνης, δεν αργούν να ερωτοχτυπηθούν both. Το πως θα αντιδράσει η μία και πως η άλλη, καθώς και το πως επεμβαίνει η πρών σύζυγος του Maria-Elena-χαρά του ψυχιάτρου-καλλιτεχνική ιδιοφυία και κλέβει την παράσταση θα το δείτε on screen. Απλά από τη στιγμή που εμφανίζεται η Penelope, η κατά τ' άλλα θεά Scarlett φαντάζει ξεπλυμμένη ξανθιά (στο ρόλο πάντα). Και το φινάλε ρεαλιστικό όπως θα έπρεπε να είναι. Δείτε το!


Written and directed by Woody Allen
Javier Bardem: Juan Antonio
Penelope Cruz: Maria Elena
Scarlett Johansson: Christina
Patricia Clarkson: Judy Nash
Kevin Dunn: Mark Nash
Rebecca Hall: Vicky

Chris Messina: Dough


http://www.vickycristina-movie.com/

8 σχόλια:

aggelika είπε...

Πολύ όμορφα!
Θα πάω να την δω μάλλον σε 2 μέρες!!
Οπότε θα σου πω και την δικιά μου γνώμη!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλορίζικο το νέο σου σπιτικό..
Καταρχήν, να σου πω πως έχω ιδιαίτερη αδυναμία, τόσο στο Γούντι Άλεν, από παλιά όταν ακόμη έκανε ταινίες στην Αμερική με τη Μία Φάροου, όσο και στη Πηνελόπε Κρουζ, την οποία θαυμάζω!! Ξέρω διαφωνείς, μα γούστα είναι αυτά! :)
Ο Γούντι, μετά τον ερχομό του στην Ευρώπη, έδωσε διεξόδους στο ανήσυχο πνεύμα του, που αδύνατο να τις έδινε αλλού. Συνάντησε μια κουλτούρα που ταιριάζει περισσότερο σε σκεπτόμενο άνθρωπο, και ένα κοινό πιο ποιοτικό...

Την ταινία που λες δεν την έχω δει.. Μα που θα πάει;;

Καλημέρα!

PeNNy LaNe είπε...

Aggelika να τη δεις και να μου πεις τη γνώμη σου!

Ανεμοσκορπισματα καλώς μας ήρθες επίσκεψη στο νέο μας σπιτικό. Δεν διαφωνώ μαζί σου γιατί η Μία Φάροου πάντα μου άρεσε πολύ π.χ. στο έγκλημα στο Νείλο, και πλέον μου αρέσει πολύ και η Penelope! Όσο για τον Woody λέω να δω το "Όλοι λένε σ' αγαπώ" και το "Νευρικό εραστή" για αρχή... αλλά και τις τελευταίες που τις γύρισε στην Ευρώπη! Περιμένω προτάσεις...

elgalla είπε...

Μ'αρέσει το καινούριο σας σπίτι, δεσποινίς...κι εγώ θα πάω να το δω σύντομα ελπίζω, με κέντρισε, αν και το προηγούμενο Matchpoint το είχα βρει υπερεκτιμημένο...

Horace είπε...

εγώ πάλι penny δεν το είδα ακόμα αλλά σκέφτομαι να το κατεβάσω :P
και πρέπει οπωσδήποτε να μου πεις γρήγορα πώς έκανες αυτό το πραγματάκι με τα ιστολόγια γιατί δεν το κατάφερα ( γκρρρρρρρρρρρρρ)

:)

aggelika είπε...

Μπορώ να πω ότι μου άρεσε αρκετά. Οι ερμηνείες ήταν καλές και η Βαρκελώνη υπέροχη! Δεν είναι η τέλεια ταινία, αλλά είναι πολύ καλή και αξίζει να την δει κανείς!

PeNNy LaNe είπε...

Elgalla, δεν το έχω δει το "Matchpoint" αλλά έχει προστεθεί στον τετραψήφιο αριθμό ταινιών που θέλω να δω... ουγκ!

Horace, αυτό το πραγματάκι με τα ιστολόγια το βρήκα εντελώς τυχαία ψάχνοντας τα gadgets για το layout από τη διάταξη. Να την κατεβάσεις, αλλά σου προτείνω να τη δεις στο σινεμά, η Βαρκελώνη είναι κούκλα στη μεγάλη οθόνη!

Aggelika, χαίρομαι που σου άρεσε, δεν σε πήρα στο λαιμό μου!

Nathalie είπε...

Μέχρι το "Matchpoint" νόμιζα κι εγώ (όπως πολύς κόσμος) ότι ο Γούντι έχει μεν προσφέρει κάποιες απ'τις καλύτερες ταινίες ever αλλά πλέον τελειώσαν τα ψωμιά του. Αλλά μετά ήρθαν τα "Matchpoint", "Cassandra's dream" και τώρα το "Vicky, Christina Barcelona" και τον ανέβασαν πάλι ψηλά.. Πολύ ωραία ταινία, και σε αφήνει και με μια γλυκιά αίσθηση στο τέλος..