Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Truth or dare?




Επειδή λατρεύω τα blogo-παίχνιδα δέχομαι προσωπικά την ανοιχτή πρόσκληση της Aggelika και συνεχίζω το παιχνιδάκι... πάμε Dolly!

1. Ποιο μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις?
Δεν ξέρω, ένα μυστικό που ήθελα να μάθω το ξέρω και τώρα θέλω αυτοί τους οποίους αφορά να μάθουν πως το ξέρω!

2. Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά?
Λοιπόν, ο μπαμπάς μου 1, οι παππούδες μου 3, ο θείος μου 4, οι δυο κολλητοί μου 6 και ο πρώτος μου έρωτας 7! Γιούπι, μαγικός αριθμός!

3. Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. Ποιο όνομα θα διάλεγες;
Xuxu, μου αρέσουν πολλά ονόματα. Αλλά μάλλον θα διαλέξω Μαργαρίτα! Α και Sunny! Βασικά θα διάλεγα 2-3 το πιθανότερο!

4. Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου?
Δε θέλω να με θάψετε, είναι πολύ βάρβαρο, προτιμώ να με κάψετε. Παρ' όλα αυτά αν έπρεπε να γράψω κάτι θα ήταν:

Dark as roses and fine as sand
Feel your healing and your sting again
Hear your laughing and my soul is saved
On forgotten graves you cry

5. Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πως σου ταιριάζει απόλυτα.
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων!

6. Διάλεξε καινούριους γονείς!
Τον Ross και την Rachel!

7. Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου.
I'll tell you in another life, when we are both cats.

8. Αν ήσουν συγγραφέας ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος?
"Μια φανταστική ιστορία".

9. Αν ήσουν αυτοκίνητο τι μάρκα θα ήσουν?
Πολύχρωμος σκαραβαίος.

10. Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν?
Λύκος.

11. Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο?
Για ένα και μοναδικό νομίζω... που κρύφτηκα πίσω από μία οθόνη αντί να το παλέψω στην αληθινή ζωή.

12. Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται.
Φτιάχνω πολύ καλούς καφέδες...

13. Θα θυσίαζες την ζωή σου για κάποιον?
Φοβάμαι πως όχι αλλά ελπίζω πως ναι!


Αγαπημένες μου κολλητές φίλες, FeNiA και * maze *, η σειρά σας!

6 σχόλια:

Fenia είπε...

thanx kolliti...plaka eixe...!

Ανώνυμος είπε...

kala kala kala akous ekei
na mn me grapseis,,
3exasa.. htan tou adi8etou fulou
telospadwn as paraminw h xazh sou aderfh pou agapaaaaaaaaaaaaas tooooooooooooooso polu
p.s. eidika otan leipei apo to spiti!

aggelika είπε...

Για τον καφέ δεν σε πιστεύω!! Πρέπει να τον δοκιμάσω πρώτα, για να δω αν λες αλήθεια!!

♥♫★ Maria_Chu ★♫♥ είπε...

Τώρα είμαστε κ επισήμως αδερφές, κόρες του Ross κ της Rachel!! Χουχου!!

kat. είπε...

αυτό με τον πολύχρωμο σκαραβαίο, πως σου ήρθε;;

PeNNy LaNe είπε...

:)

@ fenia: το ξέρω Φουφού μου πως είμαστε πολύ γελοίες καταβάθος.

@ tulip orangeboots: συ είπας...

@ aggelika: όποτε θες, ο καφές μου ανυπομονεί να σε γνωρίσει!

@ *maze*: indeed, ψήσου το ένα πόνυ να το πούμε Φοίβη!

@ kat.: η άλλη μου επικογή θα ήταν το jeep το wrangler αλλά επειδή είμαι παιδί της πόλης προτίμησα κάτι πιο ευκολοπαρκάριστο και cult! Καλώς ήρθες!