Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Retro nights just before Christmas

1. Αναζητάμε πουά ρετρό φορεματάκι για να συνοδευτεί με κόκκινο κραγιόν, πέρλες και μαλλιά αυτοσχέδιες σκάλες (εντάξει έτσι λέμε την αφάνα που δεν ίσιωσα).

2. Θέλω swing, θέλω τις κολλητές μου, θέλω άπειρα coctail στο Belafonde και να σχολιάζουμε τους υπόλοιπους θαμώνες. Βλέπε κοπέλα με φούστα Minnie Mouse, γλυκούλης nerd, σαραντάρες μπουζουξούδες που ήρθαν πριν το Σφακιανάκη.

3. Επίσης θέλω να μπει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης ένα από αυτά τα βράδια στο Belafonte. Αμάν πια που συχνάζει αυτός ο άνθρωπος;

4. Θέλω και μερικά καινούρια φωτάκια για το δωμάτιο μου παρακαλώ. 

5. Θέλω να πάω σε όλες τις θεατρικές παραστάσεις που έχω σημειώσει στην Athens Voice μου.


6. Μιας και ζητάω θέλω και μια καλή δουλειά.

7. Επίσης έχω να δηλώσω ότι μου αρέσει αυτή η πόλη γιατί έχει φανταστικά μέρη με πανέμορφα φωτάκια (ναι έχω αδυναμία στα φωτάκια) και σου φέρνει κοντά σου αυτούς που αγαπάς. Και αυτούς που δεν αγαπάς αλλά ας μη γίνω γκρινιάρα.

8. Επίσης θα ήθελα να πω πως η αγάπη είναι πολύ όμορφο συναίσθημα... ειδικά όταν προκύπτει από ένα μεγάλο έρωτα.

9. Με έχει πιάσει μια λύσσα με τα καλλυντικά. Και με το Κολωνάκι εκεί λίγο πιο πάνω από τη Χάρητος προς Ευαγγελισμό. Και με τον καφέ φίλτρου και τα muffins.

10. Αναρωτιέμαι αν έχει μείνει κανείς και διαβάζει ακόμα αυτό το blog... στο οποίο γράφω σε εορτές και αργίες.

11. Και ναι δεν ξέρω αν είμαι ερωτευμένη ξανά, αλλά don't let go never give up it's such a wonderful life.

12. Μην ξεχνιόμαστε είπαμε, ρετρό στυλ, ποτά, swing μουσική και πάμε για Χριστούγεννα  35 μέρες έμειναν! Γιούπι!

Και να διαβάσετε όλοι το blog της Ειρήνης της Αθηναίας. Άιντε!
 

4 σχόλια:

♥♫★ Maria_Chu ★♫♥ είπε...

Erotas, Agapi, Xristugenna, Belafonte, Swing, Poua, Fotakia, RETRO.... Na pros8eso k merika asterakia?? :)

PeNNy LaNe είπε...

Nai nai! Mono merika? Apeira!!!!

Ειρήνη η ΑθηΝέα είπε...

euxaristw gia thn diafhmish agaph mou!!!prosthetw ki egw merika asterakia kai polu polu fai...episis prosferomai na sou kanw to autosxedio xtenisma skales xwris na se ksemalliasw....

PeNNy LaNe είπε...

Challenge accepted!